Viktiga papper och fynd

Mitt Photoshop krånglar igen. Kan inte skapa nya filer eller öppna filer. Den gör så ibland, och då måste man starta om datorn men det orkar jag inte med nu. Delar därför med mig av en oredigerad bild. Hade velat justera ljuset lite men det får vara som det är.

Var på stan idag, kom hem för en liten stund sedan. Ansökte om bostadsbidrag och kikade in på Myrornas secondhand och hittade en khakigrön skjorta som var jättesnygg! Beslöt att köpa den och betalade endast 45 kronor!
Efter mitt fynd gick jag till soc och lämnade in mina papper där. Kändes bra att ha gjort allting. Men såklart glömde jag att posta autogirot för hemförsäkringen...

På vägen hem stannade jag till i stan och kollade Åhléns, där jag köpte en babyrosa ögonskugga som jag ska använda som rouge. Kollade lite på rean men hittade inget som lockade sådär extremt så jag begav mig till Lindex och tog mig en titt där. De hade några fina saker men de var dyra så jag köpte inget. Däremot hade Gina Tricot rea på de där fina cardigansen som jag är så förtjust i! Jag har en vit och en svart och nu sålde de ut de resterande för 99,50. Köpte en marinblå, för alla andra färger var bara i XS och S. Vill egentligen ha en av varje färg men jag är hur nöjd som helst med mina köp och de är väl de sista jag har råd med denna månad, haha.

Håller på med en ny design men har bara gjort grunden än så länge. Vet inte alls hur jag vill ha den faktiskt så det är lite svårt att pyssla med den, men då och då får jag någon idé. Den blir väl klar någon gång i alla fall.

Nu ska jag antingen se en Harry Potter film eller se några fler avsnitt av Angel (säsong ett.) Håller på att ladda ner alla säsonger men det tar lite tid. Och så får jag sån ångest när serier tar slut, alltså när det är sista avsnittet. Man vill ju liksom veta vad som händer sen. Synd att de bara gör serier som typ "aldrig" tar slut av dåliga serier, som typ dåliga dramaserier osv. Man kan i och för sig inte få allt, men det vore kul att se hur karaktärerna man gillars liv ser ut efter serien liksom. Nåväl, nog om detta. Uppdaterar kanske mer senare.

Empa

Du är verkligen jättefin. <3

rebecka

haha, då har du också riktigt bra musiksmak då! och det ska jag göra! hur många gånger har du sett honom förresten? :)

Daisy

Åhh... tack.. äntligen... har längtat så eter att få se ett oredigerat foto på dig. =)



Du är söt!

Mimi

- skribent på http://angelblack.net/

Åh så vacker du är! ;o <3

Skywalker.

vad söt du är!

HannaH

du är så vacker min ängel




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info