Tatuerat mig idag!

God eftermiddag bloggen och läsare! Idag har jag tatuerat mig! :D
En helsvart svala på höger handled. Tatueraren gjorde bilden ungefär tre gånger större än jag tänkt mig men den blev faktiskt snyggare som stor. Gjorde bara ont ibland, på vissa ställen, men för det mesta kändes det knappt. Betalade 1000 kronor för den. Trodde faktiskt den skulle gå på mer med tanke på storleken och att det skulle vara så mycket svart men det blev precis så mycket som jag max tänkt att lägga ut. Köpte tatueringssalva också, för 60kr.
Är jättenöjd med min svala och jag ska lägga upp bild på den så fort svulnaden gått ner.

Jag har även köpt ett fritidskort nu, så jag kan åka buss. Och vet ni vad? Jag ska till West Coast Riot den 16e juni!!! Är så sjukt glad för det. Shock har nämligen ett erbjudande där man får en biljett till WCR helt gratis om man köper för minst 300 kronor! Klickade hem ett par as snygga jeans som är skickade idag så jag får dem nog på måndag. Längtar så mycket till WCR! Kommer bli grymt!

Haft en jättebra dag såhär långt och jag hoppas det håller i sig resten av dagen. Tack för mig!
rebecca

åh, va fint. längtar efter en bild!

Bambi

Najs, tatuerade mig också idag :)

Btw, har köpt din födelsedagspresent, så du får den när vi ses då jag är i sverige igen (:

Melinda

Jag ska till Metaltown dagen efter west coast riot. :C ♥ Otur!

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Nice!:D du får ladda upp bild på resultatet sen♥

Rosa

Åh, awesome! :D

Anonym

sv; jag har kul i skolan med mina vänner. Men sedan är det såklart jobbigt också. Men det är kul. Förutom alla lärare som inte gillar oss ehehe :C

åh tack så mycket <3 jag tycker inte jag är fin alls dock.

julia

Åh vad kul! Är så glad för din skull! Du förtjänar verkligen att få ha fler sånna här dagar! <3

Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

Ååh va kul! :D

Anonym

visa tatueringen :D och jag gjordesamma erbjudande med ♥




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info