Rawr, I'm a lion

Idag har jag dammsugit, diskat och slängt sopor. Sånt där jätteroligt. Sen har jag även sett några filmer; Att stjäla en tjuv, College och Rogue. Rogue hade jag tydligen sett en gång innan på Showtime men nu fick jag se hela sammanhanget, fast filmen var lika dålig för det.

Syster vill att jag kommer hem till henne på lördag. Eller rättare sagt; mamma vill att någon ska hålla koll på mig eftersom hon och Tommy åker iväg över helgen. De ska till Stockholm och jag vill också dit! Måste åka dit någon gång igen...
Hur som helst, syster vill inte komma hem till mig för hon har inga pengar, och jag vet inte om jag vågar åka bussen till henne. Under dagen går ju, men jag är rädd för att åka sen om det blir mörkt för jag vågar inte gå ensam genom stan och hem när det är mörkt. Det är alldeles för otryggt!
Vi får se hur vi gör men jag tycker det är jobbigt att det alltid blir sånt liv när någon i familjen ska bort. Jag menar, nu bor jag ju inte ens hemma!
Nåväl, det blir som det blir.

Jag känner att jag är trött och att ögonen behöver vila, men jag vet inte om jag själv är så glad i tanken på att sova. Tänker för mycket och stressar för mycket i tankarna. Det är så mycket jag behöver göra egentligen. Måste få in alla papper till soc och försäkringsbolaget men man ska bara vika ihop pappret, för portot är betalt på baksidan så man ska tejpa igen dem och jag har ingen tejp. Det löser sig ju givetvis men jag blir stressad bara jag tänker på det. De behöver komma in så fort som möjligt.

Nu avslutar jag det här inlägget och önskar er alla en god natt.
Daisy

Du vill itt sova över hos din syster då?



Om din mor vill att din syster kommer och din syster inte vill för att hon inte har pengar kan då inte din mor betala din syster?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info