Nästa vecka fyller jag år!

Nästa onsdag blir jag gammal tant, dvs 19 år! Kan inte fatta det. Ålderskris, hej och hå!
I alla fall, det finns inte så mycket jag önskar mig. En tripp ner till Göteborg vore inte helt fel. Finns lite saker jag vill köpa där, och kanske hitta en fin studentklänning. De saker jag vill köpa nere i Göteborg är de här:

 


Två posters med BD!


En till tygkasse. Denna har längre band än vanliga så det passar mig bra, för jag tycker de flesta tygkassar har för korta band.



Tygmärke. Får hitta någon tröja att ha tygmärket på, men det finns alldeles säkert någon fin tröja där ute!


Skosnören med knogjärn. Tyckte dessa var riktigt snygga! Finns inte leopard så köper jag dessa, eller kanske båda :D

Det här är de saker jag vet att jag vill ha, men när man är nere i Göteborg hittar man alltid så mycket mer som man vill köpa. Tänkte ta mig en resa ner kanske redan någon gång nästa helg. Det skulle ju inte sitta helt fel faktiskt. Hoppas även att Rockhouse har några fina Kent posters. De som finns på hemsidan är väl helt okej men det finns säkert finare. Har dem det ska jag nog minsann ta och köpa mig en eller två. Tanken är att jag ska rama in de posters jag köper så de blir fina tavlor jag kan hänga upp i min lilla lägenhet! :)

 


Lovis

Hej, vad heter textstilen på din rubrik? Det är väl inte courier new för den är mkt tjockare? (:

Lovis

Hej igen, haha det här va lite drygt, men på min design blir courier new texten MKT tjockare än vad det är på din eller blir det bara så på min data? Och ja jag vet att jag inte har någon komentar grej, men hur kunde du då kommentera? :O haha xd

Skywalker.

grattis tanten :D

Linnea.

Åh älskade broder daniel!

Jessica

åh. jag ska ner till göteborg om 12dagar.

ska in på rockhouse direkt!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info