Min fina helg med Julia!

Godkväll bloggen och alla läsare! Nu tänkte jag berätta om min fina helg med Julia!

Fredag: Gick till stationen och väntade på Julia. Hennes buss kom och jag kände igen henne direkt och gav henne en kram. Vi gick hem till mig och lämnade hennes tunga saker och sen begav vi oss ut på stan för jag skulle hämta ut medicin på Apoteket och sen skulle vi äta på Subway för första gången någonsin! Det var faktiskt gott men dyrt.
Vi köpte lite läsk och choklad på hemvägen och sedan gick vi hem och såg en film och sen var vi så trötta så vi gick och la oss. Den natten hade jag ett antal riktigt knäppa drömmar och en riktigt hemsk mardröm som också var ganska knäpp men riktigt hemsk och verklig trots att vissa saker var helt konstiga.

Lördag: Vi vaknade några gånger på morgonen men ingen av oss verkade särskilt pigg så vi sov till omkring tolv-tiden och det var skönt att sova länge. När vi vaknat var vi ute på balkongen en stund, sedan blev vi törstiga så vi gick in från den stekande värmen och drack lite vatten. Efter det satte vi oss på skolgården bakom mitt lägenhetshus och gungade samtidigt som vi pratade. Det var jättemysigt!
Vi såg en komedifilm och gjorde mat och sedan begav vi oss ut mot Spikön vid halv åtta någon gång och försökte tända en lägereld men det blåste så mycket och inget ville brinna trots att allt var tort. Vi skulle haft tändvätska, kom vi på i efterhand. Men det blev mysigt ändå och vi satt där och pratade och skrattade tills klockan blev ett-halv två och sen gick vi hem och gick vilse i mörkret, men tillslut kom vi fram i alla fall och somnade nästan med en gång.

Idag, söndag: Gick upp vid elva tror jag, och Julia packade ner alla sina saker. Vi gick mot stan för Julia skulle ta ut pengar för att betala mat och sånt men jag fick jättemycket pengar och det kändes dumt att ta emot dem.
Vi lämnade stan och gick till Resecentrum och det var verkligen iskallt ute för det blåste som bara den! Jag hade dessutom t-shirt på mig för det såg varmt ut genom fönstret men var raka motsatsen.
Fem i halv två gick Julias buss och vi sa hej då och jag tackade henne för en jättebra helg, för jag tycker verkligen den var jättebra!

När jag kom hem gjorde jag iordning lite och sen gjorde jag mig lite mat för jag var hur hungrig som helst. Sen slocknade jag och sov bra länge. Nu sitter jag här och vill återigen tacka fina Julia för en asbra helg!
Daisy

Låter som om du haft en riktigt trevlig helg. blir glad av att läsa Önskar dig många många sådanna helger.

Julia

jag är så glad att jag åkte till dig! Det var så himla kul och jag kan inte tacka dig tillräckligt. Det var helt klart värt resan och pengarna! Jag är så glad, det var liksom så skönt att få träffa någon som verkligen finns där. Du är så bra och så himla fin. Jag har så svårt för att ge människor komplimanger för jag skäms, ville berätta för dig hur himla fin du är, jag är verkligen avundsjuk på ditt utseende! Du är så himla bra och vi måste ses fler gånger!



Btw, om du inte redan har märkt det. så hänger det någonting fult i ditt badrum bakom handdukarna $:



du är bäst! och det här var den bästa helgen på länge! jag älskar dig <3<3<3 tack för att du finns och förgyller mitt liv! <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info