Huvudvärk

Usch, idag har jag huvudvärk och noll energi. Sov länge idag igen och har spenderat dagen med film och tv-serien Angel.
Imorgon måste jag boka tid i tvättstugan för tvättkorgen är full och på torsdag ska jag till skolan för att prata om hur jag ska göra med framtiden. Vet i alla fall att jag inte tänker gå två år till i samma skola. Men vad jag ska göra efter sommaren vet jag inte. Orkar egentligen ingenting men måste göra något, annars får jag inte pengar och då ryker lägenheten ja, vad gör jag då? Det är jobbigt med alla krav, speciellt när man mår dåligt och inte orkar så mycket. Men sånna är reglerna, tyvärr.

Nej fy, huvudvärken gör verkligen ont. Känner att jag avslutar inlägget här innan jag får ännu mer värk. Vi hörs.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info