Artwork

Nu har jag tagit en bild på hur tatueringen ser ut. Den är inte svullen längre och det är ju bra. Tycker den är asfin!
Har även lagt till en kategori, som jag snart ska fixa så den även ligger i menyn. Tatueringar, kommer den kategorin att heta.

Nu ska jag försöka jobba på min nya design. Ha det fint!

 

Emma

Wow, vad snygg!

-

Måste säga att den var underbart fin, och det den symbolerar är rent av fantastiskt :)

Måste bara fråga, var det inte svårt att tatuera med alla ärr?



Kram

rebecka

så fin!

Fannii

Grymt fin den blev!

emina

jätte jätte fin tatuering !

julia

snyggt älskling! <3

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Sjukt fin din tatuering blev :''DD <3



SV: jo jag köpte mina solbrillor på Cubus :] <3

Anonym

Riktigt fin! Förresten, gör det ont att tatuera på ärrad arm?

rebecca

så himla fin alltså. En sån vill jag ha på min axel!

rebecca

så himla fin alltså. En sån vill jag ha på min axel!

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Vad fint!:D

HannaH

super fin tatuering <3

emma.

Så fin!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info