1648:e inlägget

Imorgon ska jag och syster till Överby köpcentrum. Efter det ska jag hem till henne och Jimmie, gosa med deras fina katter och sedan ska syster hjälpa mig med alla räkningar jag fått. Hoppas jag får lite mer klarhet i det hela efter det. Hoppas även att mina skor kommer imorgon, men jag har inte fått något brev om det, bara ett e-mail häromdagen om att de kommer om två dagar. Men de får ju liksom inte plats i postboxen så jag borde ju i logikens namn få hämta ut dem från en butik och då behöver jag papper på att det verkligen är mitt paket och ingen annans. Jag hoppas det kommer imorgon i alla fall!

Innan jag avslutar det här inlägget så vill jag säga det här till några av er, och jag hoppas ni själva vet vilka ni är. Om inte, så ta inte åt dig. Here it goes: FUCK OFF.
Fannii

WOW 1648 inlägg... Inte dåligt! :o

julia

Hoppas att du får klarhet i räkningarna och allt sånt och att du får dina skor snart!



jag hoppas även att du får gosa riktigt mycket med katterna så att du får styrka och orkar med allting. Du är bra och du vet vart jag finns om det skulle vara någonting. <3

Bambi

Tror att skorna kommer till ICA i stan isåfall. Där brukar iallafall rätt stora paket hamna D:

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

har länkat dig nu i min blogg :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info