You make me wanna surrender my soul

Jag har spenderat några minuter på Blocket och letat lägenhet där. Hittade omkring fyra stycken jag anmälde intresse till. Hoppas bara de finns kvar, för ibland tar ju folk inte bort annonserna trots att det de säljer blivit sålt.
Nu är det bara att hoppas på att någon hör av sig, helst redan imorgon. Jag är otålig.

Denna vecka som kommer nu är rätt så tom. Det är bara på torsdag jag ska göra något för då blir det utredning på BUP. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig, känna eller tänka om saken. Kanske behöver man inte göra något av det, kanske borde man göra allt. Hur som helst så hoppas jag att de kommer fram till något och håller sig till det dem sagt denna gången så de inte gör som i somras då jag var inne på barn - och ungdomspsyk och min läkare Ragnheidur sa att jag var bipolär och sedan sa att hon inte alls hade satt någon diagnos på mig. De som jobbar där är konstiga.

Jag hoppas på att någon mailar mig snart. Lär kolla mailen flera gånger idag innan jag somnar. Vill så förbaskat gärna flytta.
Lejonhjärta.

skall du köpa en lägenhet eller hyra en?




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info