Thank you for lovin'

Jag måste börja inlägget med att tacka var och en av er som bevakar min blogg via Bloglovin'! Nu har jag 71 prenumeranter och jag kan inte förstå att det är sant. Jag kan inte förstå varför så många människor vill följa min vardag, men jag är superglad över att ni gör det! Tack!

Idag skulle jag varit hos BUP för en psykiatrisk utredning men jag mår inte så bra idag och vill helst bara sova bort dagen, så jag ställde in. Ska dit den 10e istället.
Ställde även in besöket hos Pilen av samma orsak som ovan. Idag är helt enkelt ingen bra dag.

Jag måste hämta min studentmössa imorgon men jag vet inte... Jag vet inte om jag orkar. Bambi, om du ska till skolan imorgon kan du inte vara snäll och hämta ut min mössa också? Skulle vara jättesnällt.

Senare idag ska jag jobba lite på min nya design. Hoppas den blir fin för annars får jag göra om den från grunden och det är så jobbigt när man inte är på topp. Men det ska nog ordna sig, det måste det.

Lägenheten jag anmälde intresse för är under process, dvs att de anmälningar som kommit in ska granskas och sedan väljs några ut och de som blir utvalda får alltså komma på visning. Jag hoppas verkligen att jag får komma på visning men ja, ni vet. Man ska aldrig hoppas för mycket för då blir man bara besviken.

Ta hand om er alla, ni är vackra och fina och snälla. Jag skriver senare igen. ♥
Maskrosmor

Vill inte att du missar detta inlägg i min blogg. ;-) http://maskrosmor.blogg.se/2011/march/jag-fick-en-award.html

Bambi

Ja, klart jag kan hämta den om jag går till skolan imorn :D

Maskrosmor

Sv - Som jag förstått det så skall de som får en award i sin tur ge den vidare till 5 andra bloggare vars bloggar de verkligen gillar. Helst skall bloggen ha mindre än 100 läsare också, men hur sjutton skall man kunna veta det =)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info