Roliga sidor

Jag gjorde pannkakor förut för jag var väldigt sugen på det. Smeten blev bra och sådär, men jag är ingen kung på att steka dem kan jag ju lova. De blev till mos för de gick sönder när jag vände dem och sen sönder igen när jag skulle lägga upp dem på fatet. Pannkaksmos, mhm!
De smakade i alla fall pannkaka och det är väl huvudsaken...

Jag känner att jag har en sån där "låg humor" dag, så jag tänkte dela med mig av en länk som fick mig att skratta. Den tillsammans med fuldans.se skulle göra min dag så nu får jag väl kika in och göra mig en fuldansare bara för det. I alla fall, här är länken till sidan jag ville dela med mig av: http://www.fanten.se/
Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

vill också vara med i fina bloggar :(

Ami

älskliiing, tror du bara du kan göra klart min blogg så har vi liksom gjort det xd känner mig as tjatig men ah. <3

Linnea.

Låter ungefär som att du e lika kung på pannkakor som jag ;)

Lejonhjärta.

(svar) det är en trea jag har, men jag har valt att inte visa ett rum som inte är klart än! :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info