Morgondagens planering

Två timmars utredning på BUP imorgon. Hoppas de timmarna går fort för jag orkar inte med långsamma dagar.
Vi utreder i första hand PTSD (posttraumatiskt stressyndrom) Bipoläritet (manodepression) Borderline-personlighetsstörning och ADHD/ADD. Utredningen är bred och ska täcka de flesta diagnoser så det ska bli rätt i slutändan. Någon gång ska vi göra begåvningstest och de har jag lite ångest inför. Är så rädd att göra fel och framstå som korkad. Hoppas testen är lagom lätta.
Efter BUP ska jag och mamma åka och leta efter fina saker till lägenheten.

Nu har jag tagit min Imovane och mitt Theralen. Har sett två avsnitt av Buffy och nu funderar jag på att se ett till. Det är en så himla bra serie indeed.

Imorgon gör jag adressändring och jag hoppas verkligen hyresvärden okejar att jag flyttar in imorgon. Har så mycket att göra iordning.
Nu ska jag avsluta här, börjar gäspa. Sov gott alla, när ni nu än somnar. Kram.
emina

har du bytt nummer ? :/ skicka ett sms till dig idag ! sov gott !

Daniella Lejonhjärta.

avundsjuk på MIN design? det är ju din som är fin. ♥

HannaH

jag har gjort begåvningstest på bup, det var inte så svårt, det gäller att inte stressa bara <3

Fannii

Begåvningstesten är roliga! Jag fick se ett mönster och göra det med klossar, skitkul! Det går nog bra Emelie, det är absolut inte som IQ-testen man kan hitta på internet, det är helt annat och du klarar det för du är så klipsk, det vet jag :*




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info