Min kamera är snäll idag!

Godmorgon/förmiddag!
Inatt hade jag ett jättekonstigt sug efter stekt ägg, och jag gillar inte ägg varken stekt eller kokt. Gjorde det när jag var mindre, i alla fall vitan men jag har inte ätit det på omkring 10-11 år. Väldigt konstigt att jag blev sugen på det nu.

Har ätit frukost bestående av en kopp te, potatissallad och lite ost. Potatissallad är gott!
Efter frukost tog jag några bilder varav tre blev okej och så bytte jag ut min profilbild till en av de nya. Ni har väl förresten inte missat att man kan dra muspekaren över profilbilden och att den blir klar i färgen då? c:

Idag händer inte så mycket, ska till apoteket för att hämta ut mer Cipralex eftersom den nästan är helt slut. Gud vad jag hatar den smaken, den är så vidrig!

Jag är jättetrött fastän jag sovit ganska bra inatt. Knepigt det där med sömnen.
Ska kika in på Eidar's och se om de fått in nya lägenheter och/eller erbjudit mig visning för någon av de jag sökt. Hej så länge!
S

Så fin!

Älskar dina cheeks.

Kimona

Haha jag gick precis upp xD eller ja, tjugo i ett

Lejonhjärta.

du är jättevacker.

Lina

SV; Ja det är den verkligen. Och ja, kent föralltid <3



Måste säga att du är väldigt fin :)

Lisette

Du är så jävla fin! <3

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Gillar bilden!:)



får hålla med de andra som har kommenterat. du är väldigt fin :D <3

Lina

SV; Ja med du är ju det, jättefin :) Gillar ditt fluffhår :D

julia

Fyfan vad du är vacker! Jag smälter här borta ska du veta! Alltså.. Ge mig ditt utseende! iaf en liten del skulle göra nytta..

puss finaste <3

Fannii

Finis! <3

Fränt med din profilbild, har du lagt in en annan bild med mer färg som hoover eller hur har du gjort? :3

Fannii

PLUS! Jag glömde säga att din tröja, åh den ser så mysig ut! :3

Maskrosmor

Smakar Cipralex illa? Jag har också Cipralex men jag sväljer dem direkt så ja hinner itt känna ngn smak. Eftersom jag har svårt att svä'lja tabletter så har jag minsta storleken 5 mg som jag skall ta 3 av till frukost.

Jennifer

Du är super vacker.

emina

åh vackra emelie ! <3 du är så vacker ! älskar din hårfärg , den passar dig ! saknar dig min ängel <3 :'(




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info