Hoho

Sitter i vardagsrummet och ska snart ta mig en kopp vaniljte eller oboy. Jag vet inte riktigt vilket av dem jag ska välja för båda är goda.
Idag ska jag hinna hämta min studentmössa och Bambis studentsaker samt lämna sjukintyg och lite papper som jag måste fylla i för att få pengar till nästa månad hos Caroline på försörjningsstöd. Detta ska göras inom loppet av en timme och jag vet inte vart studentmössorna är så det lär ju dröja ut på tiden lite när jag ska leta upp dem.
Halv fem är det visning på lägenheten och jag längtar som ett as. Har redan fixat mig och det blev förvånansvärt helt okej. Dock ville inte min kamera samarbeta utan gjorde alla bilder fulfulfula. Blir cambild istället.
Nu blir det dricka och sedan får jag se vad jag hittar på. Pusshej!

Kimona

Hittade Man Eater (filmen) på tankafett.com ifall du vill se den :)

Jag laddade inte ner den för folk sa att den va kass

Tilma

Du e ju massa söt på bilden :)Hoppas du hinner med allt du skulle göra :D <3

Tiina

Heeej! :)



Jag hoppas med att mina ord kommer tillbaka för saknar verkligen att skriva.

Hoppas det visar sig att Lägenheten är fin och att den har en bra planlösning medtanke på att den inte är så stor.

Ligger bilder i min blogg nu som visar hur mitt vardagsrum ser ut just nu. :)

Du får tycka till...

julia

Fyfan vad du är snygg! Åh, dör lite här ska du veta!

<3

jennie

Måste bara fråga, gör de inte väldigt ont att pierca kinderna? :c




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info