Håkan Hellström konsert

Hörde att Håkan Hellström spelar i Göteborg 4e juni! Känner att jag vill dit. Någon som ska dit? :)
Lina

jag, hanna, eve och mira ska dit :)

om du hittar en ståplats-biljett kan du nog gå med oss, om du inte hittar någon annan att gå med :)

Empa

Jag ska dit. <: Om du kommer så hoppas jag att vi ses! c:

Linnea.

Åhh, Håkan.

Han kommer till Falun den 4 April, då ska jag se han! lycklig

Linnea.

Sv; ja verkligen..

Ja den filmen är faktiskt riktigt bra, en av de första filmerna jag faktiskt skrek till ;)

Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Känner också att jag vill dit:$

får hitta någon att dra dit med;)

HannaH

som lina skriver.. gå med oss!! <3 mira ska dock inte med men jag eve o lina ska, <3

jessica

jag ska dit!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info