Duktig

Idag har jag varit lite duktig. Jag har dammsugit hela övervåningen, plockat ur och i diskmaskinen och gått ut med Tex. Var helt psykiskt utmattad efter dammsugningen och diskplocket så jag gick och la mig och sov en stund men blev väckt av mamma för att jag skulle ut med sötungen. Hade gärna legat kvar i sängen, den är så mjuk.

Tror jag färgar håret idag. Har ju en röd hårfärg kvar men hur resultatet blir är ju en annan fråga eftersom det inte blev så värst rött sist. Blev ju rödare än det är nu, men inte direkt rött. Ska bli spännande att se sen.

Igår kväll såg jag på en jättedålig och konstig film, The Caretaker. Den är inte sevärd för fem öre, så slösa inte tid på att ladda ner/hyra den.

Jag försöker komma på en ny bloggdesign men än så länge har jag inte kommit så jättelångt. Men tids nog ska den nog bli fin.

Nu blir det spel eller något, får se. Puss ♥
Kimona

Vi såg världens sjukaste film xD Miss Castaway and the Island girls, haha




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info