Blondie (igen)

Tror jag ska bli blond igen. Tycker helt enkelt blont är snyggast, även om det sliter jävligt mycket på håret. Men ska köra inpackningar varje gång jag tvättar håret. Har en hel del inpackningar.
Sen så har jag ju kvar silvershampo också så det vill jag använda upp. Känns lite dumt att ha betalat 180 kronor för ett shampo man ska slänga.
Så det blir att köpa blekningar när jag kommer iväg till någon affär. Har massa toningar också som jag inte vet vad jag ska göra av. Har två olika lila, ungefär en halv burk grön, pyttelite vit och pyttelite turkos. De lila kommer jag nog använda när jag blir blond igen för dem är fina men med resten vet jag inte riktigt... Slänga känns så fel men det får väl bli så.

Hoppas jag kan åka iväg och köpa snart. Ska fråga syster om hon vill med till Överby imorgon.

Bild: Weheartit.com
Och jag måste säga att tjejen på bilden ser perfekt ut.
martiny

Det ser ut som du hih<3

Lejonhjärta.

trodde faktiskt det var du först!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info