Är våren här?

Det är fredag och jag har varit här i över en vecka nu. Känns som jag varit här en månad, tiden går så otroligt långsamt här.
De har tagit bort Haldol från min medicinlista. Elisabet på BUP ringde till läkaren här på 57an och sa att hon var orolig för att den skulle bedöva mina känslor och på så sätt göra den psykiatriska utredningen felaktig, så de beslöt att ta bort den. Jag hoppas jag kan börja med den igen när utredningen är klar och vi kommit fram till en eller flera diagnoser för den gjorde mig mindre nervös och stressad.

Solen har lyst på i några dagar nu och det sägs att våren är här. Mamma har hittat Snödroppar i trädgården och några vårfåglar har flygit tillbaks till vårt land. Jag längtar tills det blir såpass varmt att man slipper jacka för det är först då det är vår på riktigt tycker jag.
Har ni sett några vårtecken än, och vad i så fall? Kan vara roligt att veta hur det ser ut på lite andra ställen i landet.

Släng in en kommentar om ni har lust och ha en trevlig dag!
Bambi

Det var så varmt i tisdags att man inte behövde jacka o_o

Scrufs

Vi har också snödroppar, & några konstiga gula blommor.

Men det bästa är... Att nyckelpigorna har börjat vakna!

De är överallt & de är supersöta.

Lina

Här i södra dalarna snöade det idag :(

Lizz

Förra helgen såg jag en plog med svanar (eller liknande fåglar) flyga högt över mitt huvud och skrika. Då känns det verkligen att det vår på väg.



/Lizz Örebro

becca

fick du min lilla kram? (a) <3

Bambi

Sv: Tänkte lägga upp första delen nu xD Har skrivit 5 - 6 sidor redan, så måste dela upp den (:

Fannii

Det kröp en myra på mitt skåp i skolan i veckan och folk börjar köpa nya skor, vårtecken nummer ett när folk går runt i sprillans nya vita skor haha! ^^

Här i Falun haglade det idag på tal om snö/is/hagel/H2O/annan definition. Aja.

Alltså det är något med mig och långa random kommentarer xD

Maskrosmor

Jänta min har kommit hem med snödroppar flera dagar i rad nu. =)



Har du föresten fått adressen till min privata blogg?

Lizz

Uppdatering på vårteckenfronten!

såg årets första fjäril idag.

rebecca

jag såg min första citronfjäril idag, när jag var ute och lekte med katten! iih blir så glad av våren!! pusss




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info