15:47

Mobila teamet kom hem till oss igår. Mamma hade ringt dem för att hon kom på mig med att skära. Men det var så patetiskt löjligt eftersom såren inte var farliga alls.
Mobila teamet försökte få mig att lämna tillbaka rakbladet men jag vägrade. Jag behöver det.
De ska ringa idag och höra hur det är. Kul för dem.

Jag är extremt trött idag. Sov länge och efter att jag tagit mina mediciner vid halv ett någon gång så sov jag lite till. Tror det blir en liten sömnlur strax igen.
Hej så länge.
Anonym

åh tack så mycket, kan bara säga detsamma.

och allt annat än ointressant haha, har alltid varit nyfiken på vilka ni är! trollhättan alltså, inget kul ställe att bo på eller? åh och så fin fin fin musiksmak!



ta hand om dig :*

becca

skickar en kram <3

Bambi

Dom bryr ju sig om dig..

Lejonhjärta.

ta hand om dig bara... ♥




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info