Min studentlook

Inga bilder jag tog från grillfesten blev bra, men tänkte att jag laddar upp en bild på hur jag såg ut på studenten i alla fall. Dock var min mössa mycket större än när jag provade storleken så den gled ner hela tiden! Men inte så farligt ändå. Här är bilden i alla fall :)

Daisy

Vad otroligt fin du är. Du passar verkligen riktigt bra i denna frisyr och hårfärg. Gillar skarpt. Vad är det för färg?

julia

fan vad du är vacker min fin fina ängel! <3<3<3

engel

du var jättesöt där ehhe

har faktist följt din blogg i snart ett o ett halvt år men aldrig kommenterat.

men känner igen mig så mycket i dig

har själv farit in och ut ur psyk och har även självskadebeteende

vill bara säga att du är jättesöt och hoppas att ditt liv iaf blir bra nån gång:)

Daisy

sv - Kul att läsa att det finns flera än jkag som gillar mjölk. =) Ja kanske får ta och göra ett besök hos Willys i Nyköping då.. =) Men du, vad hade du för färg i håret innan du färgade med den färgen?



Mitt är just nu en salig blandning av blekt, utväxt med typ råttbrun färg och lite grönt, rosa och gula rester här och där.

Fannii

Fan vad fin du är! <3

HannaH

du är så vacker mitt hjärta! och snart tänker jag komma o hälsa på i din nya lägenhet! <3

Daisy

sv - Tack goa du. Jag hoppas också att utredningen går bra fast jag får nog erkänna att jag är smått nervös...

moa

Åh, så fin!

danni

du var jättesöt på wcr.

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

finis <3

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Jätte söt!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info