Finbesök och en bra dag på stan

När jag sminkade mig i morse såg jag att katten, som ni kanske minns jag skrev om i ett tidigare inlägg, var på taket igen. Denna gång fick jag bild på den och visst är han/hon söt? Sitter verkligen där och bara ser bedårande ut. Gud vad jag vill ha den!

Sminkade klart mig och katten försvann, vet dock inte vart. Sedan gick jag mot bussen och åkte iväg till stan för att träffa syster. Det var ett tag innan vi skulle ses så jag fixade bostadsbidragsansökan igen och sedan gick jag till Myrorna och hittade en Broder Daniel t-shirt! Dock var den jätteliten så fick låta den vara kvar, men köpte en jättefin jacka för 85 kronor och den ser helt oanvänd ut. Jättefin, ska ta bild på den imorgon.

Vi åkte till Överby och jag köpte hårvax till luggen, hårspray, ett tre-pack marin inspirerade strumpor med b la ankare på, och så köpte jag ett nytt påslakan med örngott till som är vitt med turkos-rosa-gröna leopardfläckar. Jättesnyggt! Behövde ett nytt påslakan set för jag har bara två.
Sen köpte jag även hårfärg i liknande det jag brukar ha, eftersom det bara är Willys som har den färg jag har så fick jag köpa liknande. När jag kom hem upptäckte jag dock att ena jag köpte var färgshampoo... Skulle tittat mer än bara på färgen så hade jag upptäckt det i tid och kunnat köpa en annan. Men gjort är gjort.

Är i alla fall nöjd med det jag köpt, älskar min nya jacka! Hade skoj med syster också så dagen har varit värd. Men det är lite för varmt ute bara, annars är det kanonväder.

Bloggar senare eller imorgon :)

Just ja, håller på och fixar med håret lite också så det inte ska vara enfärgat men hur det ska bli säger jag inte, men just nu har jag ett blont stråk i håret, fast det är mer gul-orange eftersom jag bara blekt en gång. Men det passar med resten av färgen på håret just nu i alla fall så det är okej.
Ha det fint!

Fanniii

Men åh söt katt! Kommer den dit igen måste du bjuda in den på en bit mat vettja! :D

Meira :x

Åhåhå, jag såg dig idag på överby. Du är så sjukt fin Emelie!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info