2011 07 27

God eftermiddag bloggen och alla läsare!
Har precis ätit pannkakor. Det är så gott, var ju och handlade med mamma så jag fick köpt mjölk så jag kunde göra pannkakorna. Dock åt jag på tok för fört så jag har ont i magen nu... Äter alltid jättefort men ibland blir det för fort till och med för mig.

Färgat håret också, så det håller på att torka. Blev inte alls den färg det skulle bli så jag är lite sur över det. Skulle bli karamellbrun, men blev chokladbrun så mitt hår är jättemörkt. Skulle egentligen färgat det ginger men färgen fanns inte på Willys så det fick bli denna istället. Är inte fult, men för mörkt för min smak. Hoppas färgen går ur mer med tiden.

Imorgon ska jag vara med finaste Hanna! Det ska bli jättekul, saknar henne enormt mycket!
Jag ska även byta piercingsmycken; hästskor till mina snakebites och en hel ring till min septum och en kortare stav eller vad man nu kallar dem, till min vertikala labret. Hoppas det blir fint, och att de inte känner igen mig haha. För jag hade varken septum eller snakebites när jag var där sist. Frågar de får jag säga att jag tagit ut dem över dagen bara. För de känns och ser helt läkta ut allihop så det kan ju inte vara några problem med att byta. Nåväl.

Köpt batterier nu också, så kameran funkar. Ska se om jag kan ta bild så man ser hur nya hårfärgen blev, men mitt hår torkar så himla segt så det lär ta några timmar.

Ha det fint så uppdaterar jag mer senare.
x

gjorde det ont att ta septum?

eashie!

sv; håhå ja, älskar dom<3 ;-;

Detsamma hörrö! :)

x

re: varför gjorde du det själv? ;o

♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

- skribent på http://tjelsi.com

Jag röker också Winston! Dom smakar halm :P




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info