Things she said

Imorgon ska jag ut och handla med mamma. Får pengar nämligen, och det ska bli riktigt skönt att fått handla, och köpa cigaretter!
Ska köpa hårfärg också, för har utväxt. Vad det blir säger jag inte än, ni får vänta och se. Hoppas det blir bra, för jag har nämligen klippt mig också! Själv då, eftersom jag är pank. Raklugg blev det, men jag kan ha den åt sidan också om jag vill vilket är bra. Fick ett infall att klippa raklugg, som jag brukar få. Konstigt att man kan få så mycket konstiga infall vad gäller ens hår...

Lyssnar på Kent, Isola på engelska. De är bra på både svenska och engelska, även om jag gillar dem mer på svenska. Kent gör finfin musik.

Måste köpa batterier till kameran, för de är helt döda trots att jag laddade dem hela dagen igår plus hela natten. All teknik krånglar verkligen för mig nu; datorn håller på som den gör, mobilen stänger av sig hela tiden och hänger sig, och batterierna i kameran funkar inte trots att de är köpa i april och inte uppladdade alls särskilt mycket. Jag och teknik går inte hand i hand.

Avslutar inlägget med att tacka er för fina och snälla kommentarer. Ni betyder, puss
rebecca

the little things that she says <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info