Svar på Frågestunden!

Hur ser din stil ut just nu, vad inspireras du av, hur ser en vanlig outfit ut, osv?
Jag tror inte min stil kan kallas något speciellt, för jag köper det jag tycker om och blandar lite, haha. Jag inspireras av folk på stan och folk jag ser på olika sidor på nätet.
En vanlig outfit är slitna jeans, nitbälte, kedja i byxorna, linne eller t-shirt och är det lite kallare ute så kavaj på det eller en skjorta. Älskar skjortor och har precis fått en as snygg rödrutig skjorta!


Hur känns det att ha en tatuering? Var du nervös över faktumet att den är permanent & så?
Det känns jättebra, är nöjd med min tatuering och det var inte ett dugg nervöst :) Är glad att jag kommer ha den hela livet för den är fin!


Vad gör du på dagarna? (Haha, ursäkta frågan.)
I stort sett ingenting, haha! Går upp, sitter vid datorn typ. Städar, diskar, tvättar. Det är väl hur mitt liv ser ut under en vecka.


Vilken sorts människor gillar du mest?
Folk som vågar vara sig själva, som är lite halvgalna och roliga att umgås med! :)

banan eller ananas ? :''D
Banan! :D

Vem är du tillsammans med? C:
Var tillsammans med Mattias, men inte längre :)

Har du en favoritplats på jorden som du besökt många gånger?
Jag gillar att sitta där man har utsikt över vatten, oavsett om det är Göta Älv, en sjö eller havet, fastän jag är rädd för havet pga. alla havsdjur. Men någon speciell favoritplats har jag inte än tyvärr.

Vilka är ditt favoritband/ sångare?
Favoriterna är ju Kent och Broder Daniel. Att lyssna på dem gör mig glad och de har låtar som passar för både glada dagar och ledsna dagar, så det är toppen!


Vilken är den låt som har betytt mest för dig?
Jättesvårt fråga, men Hold On med Good Charlotte höll mig vid liv i början när jag blev destruktiv, så den är viktig även om jag inte lyssnar på dem ofta idag. Socker med Kent är också en låt som fått mig att orka även om texten är ganska mörk.


Har för mig att du spelade gitarr och sjöng (?) förut, gör du det fortfarande?
Det var längesedan jag spelade gitarr och bas, och sjöng. Kan absolut inte sjunga men jag gör det ändå, för det är så roligt. Tror att om jag skulle sätta mig ner och spela gitarr nu dock, så har jag noll koll på hur jag ska spela, haha.


Vad vill du hellst arbeta med som vuxen?
Jag vet faktiskt inte, finns mycket som verkar intressant. Bloggdesign är ju jätteroligt, men jag vet inte om jag vill arbeta med det eller om jag bara ska ha det som hobby. Vi får se längre fram vad jag vill jobba med :)

VAD ÄR DIN FAVORITFRUKT?<3
Banan!


hur blev du så bra på webdesign? :o
Haha tack, men är inte så bra...
Jag började lära mig HTML via Lunarstorm faktiskt, när man var yngre (typ 10-12) och skulle göra sin profil fin. Sen skaffade jag blogg och klickade mig in på design och kände igen koderna, och i regel är det bara ren engelska så det är inte så krångligt ändå :D

favoritoutfit?
Måste vara skjorta, jeans och mina fina röda Converse!


hur gåre med kärleken gumman? :>
Äh, kärlek... Det verkar inte vara något som kommer bli av nån gång.


vad fick du för betyg nu senast?
Minns inte exakt, men fick MVG i Engelska A, Webbdesign A och Datorkunskap i alla fall :) VG i Svenska A och sen minns jag inte mer.


favoritcitat?
"Jag är livrädd för att leva, och jag är dödsrädd för att dö." - Kent, Mannen i den vita hatten :)

några fina bloggar du läser varje dag?
Inga jag läser dagligen, men när jag väl kollar bloggar så kollar jag Julias (min fina vän, hon har låst blogg) och Hannas (trasseltroll.blogg.se) först. Efter det kollar jag de flesta jag har i länklistan, men även några andra, som Shelley Mulshines blogg, Johanna Herrstedts med mera.

När fick du intresset för bloggdesign?
Svårt att säga, men i åttan kanske :)

Hur länge har du färjat ditt hår?
Sen jag gick i sexan.

När och varför skaffade du din första pearsing?
Min första piercing var i vänster näsvinge, och den skaffade jag under sommarlovet mellan sexan och sjuan. Jag skaffade den för jag tyckte det var fint och för att det var den enda piercing mamma gick med på att jag gjorde.

Favoritfärg.
Hm, rosa och vitt tror jag.

Ska du på fallens dagar? :)
Kanske, vet inte än. Vi får se :D

Hur länge har du varit självdestruktiv?
Jag var tretton år när jag skar mig för första gången, så jag antar man räknar därifrån :)

Kan du posta några gamla bilder på dig själv?



Från 2007 och 2008.


Hur brukar din dag se ut?
Som jag skrev i frågan där uppe.


Har du fortfarande ätstörningar? (Följt din blogg ända sen starten och du postade några thinspo bilder), eller tänker du fortfarande likadant?
Äter väl ganska normalt enligt min åsikt, men jag tänker samma som innan, att jag är tjock (för det är jag!) och att jag vill ner i vikt och bli smal smal smal.


Har du många vänner IRL?
Nej det kan jag inte påstå att jag har. Tyvärr :(

Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

Ååh du är så himla söt :P

Hold on har betytt mycket för mig med. Jag gråter alltid när jag hör den, den är så fin :)

Danni.

åh. fast egentligen är det inte så svårt att gå ner i vikt, bara man bestämmer sig.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info