Septum

Bjuder på en ful cambild, men det är inte mig ni ska titta på utan min näsa! Har nämligen piercat septum! Fy saaatan vad det gjorde ont! Tog mig säkert en kvart att få igenom nålen, sen hittade jag inte andra sidan när jag skulle sätta i ringen, och sen tappade jag ena kulan till hästskon i handfatet så fick tömma det för att hitta den, och rota igenom äckligt vatten. Toppen! Men tillsist fick jag i alla fall i smycket och på kulorna, även om jag tycker det är jättesvårt att skruva på ringarna, haha! Men blev nöjd och nu i efterhand gör det inte så värst ont, ömmar lite bara. Dock hamnade hålet lite väl långt upp/in så behöver ett större smycke. Får införskaffa det när pengarna kommer. Pusshej, Harry Potter med mamma snart!

julia

Men fan vad du är vacker!

Alltså.. Du passar fan i allt, så jävla snygg... avundsjuk

<3

Melinda

Det blev jättebra! Passar bra ihop med dina andra piercingar :)



Btw, din visningsbild eller vad det nu heter är sjukt fin!

Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

Jag tycker vanligtvis inte att septum är vidare snyggt. Men jäklar vad du passade i det! Skitsnyggt ju :D

Niche

det blev juh bra :O

fin fint men så kan det gå när man har otur tappa kulan i handfatet är nog en klassiker :(

Empa

Alltså, omg, fyfan vad fin du är. <3 Håret blev assnyggt, och du passar grymt bra i septum. DANG GUUURL.

Lizz

Du är jättefin i piercingar men det blev nog lite väl mycket nu enligt min smak.

julia

Din profilbild är onaturligt vacker, blir helt tagen när jag kollar på den. SÅ JÄVLA FIN. Jag fattar inte, du är ju för fan helt jävla bedårande. Du blir bara finare och finare för var dag som går. Dela med dig va! Du är min finaste ängel, min bästa vän.

Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

Sv; Ja han är söt :D

Visst hade det varit kul att se? Men det blir nog inte av för min del heller :/

Fannii

sv: jag har inte loggat in på msn på bra länge kom jag på! Såg just din inbjudan så nu kan vi prata hur mycket som helst! <3



Gjorde du septum själv?! Modigt gjort! Och nog passar du allt bra i det! :D

Ha det bra Emelie, hoppas vi hörs på msn någon kväll, just like old times! :'D <3

Elin

Tycker du borde skippa septumen, och bara ha dom piercingarna du redan har...

emina

har du gjort det själv ?:O fan va snyggt ! du kan få pierca mig om du vill ^^, <3

Danni.

Åh, Du gör inte längre till andra. hmm.. om man betalar dig? c: du är ju så grym.



(och passar grymt bra i septum!)

Josefine

Förlåt om du inte vill att jag ska fråga här. Men jag brukar sällan kolla på typ blogresponse och sånt om du har det. Så jag ställer frågan här ändå: Jag ser alltid någon "piercing" vid munnen där, typ som att det är inne i munnen, om du fattar vad jag menar. Är det tungpiercing du har eller vad är det för något? :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info