På förfrågan...

And my scars remind me that the past is real
I tear my heart open just to feel
- Papa Roach - Scars

Fick en fråga om jag kunde ladda upp bild på mina ärr, så jag tog en bild häromdagen på min vänstrarm eftersom jag inte orkar fota hela kroppen. Hoppas det går bra ändå. I alla fall, lite av både under och ovansida, samt överarm. Man ser egentligen bara de mörka ärren, pga. ljuset. Men de finns där, där det ser ut att inte vara någonting alls.

Har inte skurit mig på ett riktigt bra tag nu och det känns bra. Får se hur länge det håller i sig, eller om jag helt enkelt har kunnat sluta för gott? Det vet man aldrig.
Ta hand om er!
Iza

- skribent på http://izatown.blogg.se/

Fina du! Hoppas verkligen att du lyckats sluta för gott! <3

Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

Emelie, seriöst. De där är inte normalt.

Lina

Hoppas du tar dig ur det! Kram

Empa

Oj, jag visste att du hade många ärr, men inte så många. Men jag gillar ärr, det är fint, på något underligt sätt. Ta hand om dig, finis. <3

becca

hur skär du bokstaverna? fina emelie..puss på dig! hoppas du kan sluta helt med skiten. <3

Danni.

Har du planerat att göra någon laserbehandling på det där? c:

Stjärnmullvad

Hoppas att det inte blir fler.

Kram!

Anonym

Det där ser inte bra ut, hoppas att du tar dig ur det eller att du redan har slutat helt!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info