Kolla Junkyard och Överby med syster imorgon!

Imorgon åker jag iväg till Överby köpcenter för att kolla läget tillsammans med syster. Vi ska kolla Junkyard, och jag ska se vad de har för jag behöver en vit t-shirt och de har ju fina med tryck på. Sen lär jag ju stå och dreggla över deras kepsar. Älskar baseballkepsar!

Hoppas på en bra dag men den blir säkert bra. Något att se fram emot de resterande timmarna.

Slängde i lite blekning i mitt chokladbruna hår, på vissa ställen bara. Är typ överhåret och lite av underhåret som är blekt oh det blev fint tycker jag. Inte torkat ännu, men ska se om syster kanske kan ta en bild imorgon så man ser bättre än om jag tar bild.

Har inget att göra så jag letar väl runt på nätet efter något skoj.

Uppdaterar imorgon!
mli

tack sötnos :*

m3lind4

- skribent på http://m3lind4.se

Sv: Aha okej

blev din svullen? :)

Angelica

SVAR: tror inte den finns i affär längre eller ah är ganska säker. köpte den på tradera :) gjorde det första gången också :P haha




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info