If I was a whirlwind I could weep her heart away



Idag funkar inte Photoshop, så fått redigera i Paint.Net som inte är ett dugg bra men funkar. Originalbilden är nämligen jättemörk så fått ljusa upp den, men det är det enda jag gjort. Ljusat upp i Curves.

Ännu en meningslös dag står framför dörren, så jag kan lika gärna passa på att göra meningslösa saker, såsom att ta bilder på mig själv... Har ingenting hemma att ta bild på så att...
jessi

bara avgudar dig och din stil, keep it going girl

Emma Skywalker

Jag blir avundsjuk kvinna.. Ditt utseende..

Danni.

wow. coolt med lösunderfransarna!

Therese

Jag orkar oftast inte öppna photoshop och använder mig istället utav picnik.com. Det är en jättebra redigeringssida om du frågar mig.

Fannii

Du är så fin Emelie, du behöver inget Photoshop! (Även om det är tragiskt att det inte ska fungera för dig :C )

Tilma

snygg du är gumms =)

rebecca

sv; åh tack så jättemycket :D dock är det bara en liten, liten del av väggen :D

Josephine *Bulb*

Tar ditt utseende och springer i väg

hihi (:

x

du har så jävla vackra ansiktsdag. åh. önskar att mina var lika tydliga och inte dolda under etttvåtre tjocka lager fett..

Siri

Söt, söt, söt söt! Vackra ögon, söt näsa.. fin ansiksform och fylliga fina läppar! Jättevacker är du tjejen.. :).




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info