Fucking shit

Så jävla less och förbannad på allt. Livet kan dra åt helvete, men det är nog redan där...

Jag älskar min fina Julia över allt annat. Hon är en starkt lysande stjärna på himlen, hon är allt. Den mest underbara människa man kan känna!
julia

Vad du är söt hjärtat, blir helt varm inombords när du är så snäll. <3

Det är nån bubblande känsla inuti mig, ren och skär lycka över att känna dig. Du är min bästa vän och jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå. min fina fina vän, min ängel <3

Mimi

Sv: Tack så mycket! :D

Empa

Håll ut Emelie. <3 Du är stark, tycker jag.

Julia

Veronika decides to die, en film som faktiskt är ganska bra, budskapet med filmen är helt fantastiskt. Du borde se den, om du inte redan har gjort det. Puss, du är bäst <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info