And it goes on and on and on


Hej vänner! Idag for jag till den stora staden Göteborg för att träffa en gammal vän serni!
Det var mycket trevligt, vi tog en kaffe, jag tog cappuccino för det är det enda kaffe jag kan dricka, och min vän tog svart kaffe, hur man nu kan dricka det är en fråga, haha.
Efter kaffet och jag fått låna pengar till cigaretter och tändare så bjöds jag på energidryck, och sedan åkte vi spårvagn hem till min lilla vän och där träffade jag en finfin katt vid namn Herrman! Han var en en riktig buse så nu har jag riv och bitmärken över båda händerna, men det gör ingenting för det får man vara beredd på när man träffar katter.

Spenderade några trevliga timmar både ute och inne hos min vän, vi satt mycket ute på den lilla balkongen och rökte, pratade och bara umgicks. Det var fint.

När kvällen kom åkte jag hem och i sätet på andra sidan gången satt världens finaste kille, typ. En kopia av Henrik Berggren som ung, bara stilen som var annan och hårfärgen. Fy satan vad vacker han var...

Jag har i alla fall haft roligt och gjort något av dagen vilket känns bra. Behöver verkligen diska, och imorgon ska jag boka tid i tvättstugan. Någon gång i veckan ska jag träffa söta Tova också.
Avslutar inlägget med två bilder på söta Herrman :)

Någon gång i veckan ska Trollhättans kattsluss ringa mig angående kattunge. Hoppas jag får köpa en av de jag vill ha, de är jävligt fina. Håller tummarna!

Fannii

Låter som om du haft en rolig dag! Det glädjer mig :*

Daisy

Åhh! Så underbart att få se tydligt foto på dig igen i bloggen. Låter som om du haft en riktigt bra dag. =)

julia

Åh vad du är vacker, min finaste!

Det är dagar som dessa som du förtjänar varenda dag, hjärtat. <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info