What to do?

Jag blir så irriterad. Alltså på mig själv.
Jag fick en ny vän på Facebook som hade så galet snygga piercingar och jag blev lite kär i dem.
Personen i fråga hade angelbites, septum, snakebites, earl och anti-eyebrow. Det sistnämnda är inte snyggt, men resten är mums!
Så då tänkte jag såhär; jag vill ha likadant! Fast inte anti-eyebrown då. Men så kom jag på att nej, jag har ju kindpiercing och då kommer resten se fult ut tillsammans med det. Men jag vill ha angelbites! Och earl har jag tyckt om länge. Men hur ska jag göra? Känns ju dumt att ta ut kinderna när de knappt är två månader gamla, och dessutom kostade 800 kronor att göra. Men det är faktiskt en piercing man tröttnar på ganska snabbt har jag märkt. Tycker det är jättefint och så, men... de andra är finare.
danni. blåmärken i mitt huvud.

du kanske borde bestämma dig helt INNAN du piercar dig c:

Iza

Har du angel bites? Funderar nämligen på att ta sånna. Undrar bara om det gör väldans ont? Är lite känslig om man säger så xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info