Dagen och sådär

Tjohej! Dagen har varit bra hittils! Dock vaknade jag försent och hann inte till första lektionen, men var med på Rörlig Bild i alla fall. Vi ska göra Trollyawards och det gör mig jättestressad! Vet du inte vad Trollyawards är så klicka på namnet så kommer det upp en länk. Vi ska göra vinjetter, skriva manus och filma och göra i princip allt och jag är verkligen kass på allt som har med Rörlig Bild att göra. Ändå har jag det som inriktning. Skulle valt foto...

Dagen flöt i alla fall förbi. Jag och Bambi spelade lite zombie spel och jag skrek som vanligt. Någon gång ska vi filma när vi spelar, så ni får höra hur fint det låter. Det låter ungefär såhär:
Bambi: MEN SKJUT DEN DÅ! EMELIE?!! DEN ÄTER PÅ MIG, PÅ OSS!
Emelie: JAG FÖRSÖKER JU! Åh, kolla! Man kan hålla ner musknappen så skjuter den hela tiden!
På skärmen ser man hur vår eldkastare bränner ihjäl zombie efter zombie.
Bambi: Men Emelie, spara lite på ammunitionen! AAAAH SKJUT DEN DEN ÄTER UPP OSS!

Ungefär så fint låter det. Och så har jag sagt saker som Bambi misstolkat hela dagen. She's a perv! D:

Håller på med en design förresten, men har ingen aning om vad jag vill ha för header så jag avvaktar lite med den. Men utöver att den är header tom så är den faktiskt frän. Fast man behöver ju inte ha en header heller, i och för sig.

Nej nu ska jag spela Five Finger Fellet. Det är roligt!
Maskrosmor

Blir nyfiken på designen nu ju.

Bambi

HAHAHAHAHAHA, våra dagar är så fina hela tiden $:

S

Hahaha. Jag svär som hejsan när jag spelar. Det är lite pinsamt.

danni. blåmärken i mitt huvud.

jag bruuukar aldrig ha header. xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info