Today is the day of awesomeness

Åh, jag är glad idag. Jag älskar mina kindpiercingar och jag har träffat de underbara flickorna.
Det gjorde inte alls ont att pierca kinderna faktiskt. Så jag var nervös i onödan, haha. Men fick fina fläckar av att han tog bort mitt smink vid kinderna, så de var typ vita mot resten av huden.

Just nu sitter jag med lila hårtoning i håret och det ser awesome ut so far. En bra dag helt enkelt!

Idag har jag köpt det här:

Foundation och puder från H&M (använder alltid deras, tycker de är bra och så är de ju billiga också!)

2pack strumpbyxor. Leopard och zebra mönster.

3 paket lösögonfransar. Förlåt för blixt... De långa är från Shock och de i den guldiga förpackningen är från H&M (deras längsta)

Sist men inte minst: En skitsnygg kappa från Shock på rean! :D Är typ kär i den, hihi. Perfekt till våren/hösten då det fortfarande är lite varmt. Den är inte fodrad så den kan man inte ha nu, såvida man inte vill frysa halvt ihjäl då.

 

Och såklart: Lilac och Plum hårtoning (Shock) samt piercingarna (Barbarella). Nöjd med min dag, verkligen. Saknar flickorna redan dock... Får träffa dem snart igen tycker jag!

Tack för fina kommentarer. Kärlek <3

 

Saga

:)

Muff

Låter som att du har haft en jättebra dag! Hoppas följande dagar blir lika bra som denna! :)



Kram!

Empa

Jag blir glad av att din dag har varit bra! <:



Hihi, jag har en fråga för i övrigt, vill du/får jag lägga till din blogg i min länklista? (: haha jag kanske inte behöver fråga det egentligen, men för säkerhetsskull gör jag det. x:

emina

älskar kappan verkligen snygg !

hörru min ängel vill se hur piercingarna vart :*

Manda Keyzi

Lägg ut bild på dina cheek piercings! Jag sprang förbi dig idag i gbg btw, han dock inte säga hej för jag hade lite bråttom till tåget haha pusspuss

Anonym

ÅHÅ LOVA ATT FOTA MASSOR AV BILDER PÅ DIG OCH DINA CHEEKS !!!

Lizz

Vad glad jag blir för din skull :)

Jag har själv suttit och dreglat över just den kappan/klänningen på shocks hemsida men enligt måtten verkar den för stor och jag kan inte testa eftersom vi inte har någon shock här i örebro! D: Argggh... ska tvinga dem att flytta hit.

Här har vi typ bara de "vanliga tråkiga" affärerna som HM, Lindex, kappahl, gina, cubus, JC... Visst det går att göra fynd där ibland men shock = <333333 X____X

HannaH

dagen var helt underbar, det är alltid fint att träffa dig, love <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info