Piercar cheeks imorgon då'va!

Piercar kinderna imorgon. Det ska bli awesome. Får för mig att det kommer göra svinont bara, haha. Men andra som piercat kinderna kände knappt något. Mysko. Längtar i alla fall! Men höjdpunkten är att träffa HannaH darling och Lina vackring. Kärlek!
Martiny

Åh fy va läskigt haha :$ Tror att det kommer passa bra på dig sötis! :D

Sara

Alltså.. Detta känns... smått retard ._.

Men jag tror jag var inlagd med dig.

D:

Fast... då hade du grönt i luggen :c

och ehm. jag fick din msn >: som jag tappade bort D:

Skrev till dig på kamrat oxå. lol

Adda min msn? :D

[email protected]

Bambi

Usch, inte cheeks :C



Skulle tbh inte passa på dig, du är finare utan. <:

Emma

Wow, blir säkert skitsnyggt!

Lina

det blev skit snyggt med piercingarna i kinderna!

och det var jätte fint att få träffa dig igen även om det inte blev så länge, och att jag var hyper och trött och så, men vi får snart ses igen fina du <3 puss!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info