Nyårs looken

Outfiten: Blå klänning med svart spets över. Till det en svart siden (?) MC jacka som är jättesnygg.

Sminket: Blå och svart ögonskugga. Mascara. Och så ögonbrynspenna. Matchande nagellack, såklart :)

Håret: Halvlockigt/vågigt.

Är nöjd med min nyårsafton. Synd jag är täppt och sådär och att jag var väldigt trött. Orkade nästan inte vara uppe till tolv, haha.
Tog ett glas champagne (rosé som var sjukt äckligt. Äckligaste champagnen jag druckit) och sen bums i säng. Var verkligen enormt trött!

Hur firade ni nyår?

Niche

Fin klänning,fin sminkning,FIN EMELIE!<3



för mig var det en lugn nyår

inte direkt party party denna/förra året ^^

Manda Keyzi

Va söt du är!!

Anonym

Hjälp vad du är vacker! Så fin ^^

Tilma

asså Emelie förstår du hur vacker du är ???! Så jävla fin alltid <3

Mimi

Wow vad vacker du är! ;o

isabella

Jag måste bara säga, att jag är sjukt avundsjuk på ditt utseende.

Muff

Åh, fin tjej!



Gott nytt år! Hoppas att vi ses någon gång under 2011! :)

Ta hand om dig. <3

Julia

Gud vad du är fin!!

Det är fusk som fan! <3

Fannii

Åh, jättefint du hade gjort med ögonskuggan! Riktigt fint! c:

danni. blåmärken i mitt huvud.

är ditt löshår sådär tunt eller hade du det bara bakom ryggen med?=)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info