Lite rage

Fan vad arg jag blir. Sminkade mig och fixade håret och såklart blir båda delar jättefult! Blir förbannad. Och mina eyeliners är slut!!! Hatar svart ögonskugga för jag är verkligen sämst på att sminka mig med det och det hamnar alltid massa på kinderna som drösar ner. Jättefint att ha svarta fläckar på kinderna, verkligen. Blir ju utsmetat om man tar bort det också, så det spelar ingen roll vad man gör så blir det fult fult fult.
Hade tänkt ta cambild, men nej det går absolut inte så som jag ser ut. Håret var jättebra igår morse när jag fixade det, men under dagen hade det lagt sig lite men fixade det när jag kom hem igen. Såg bra ut när jag vaknade idag men såklart när jag skulle göra det lite bättre blev det bara fulare. DÅLIG DAG, helt enkelt.

Som tröst lyssnar jag på Shirobon! och funderar på att spela The Legend of Zelda - Twilight Princess. Är dock fast i Arbiter's Grounds och det har jag aldrig varit förut när jag spelat det spelet. Det är ett hopp jag inte klarar av med snurran, och det stör mig något så in i norden! Så jag är lite sugen på att klara det nu. Fattar inte varför jag får problem med det hoppet helt plötsligt sådär...

Nej nu vet jag inte vad jag ska göra. Spela Twilight Princess eller Ocarina of Time eller göra något helt annat. Beslutsångest.
Bambi

Du borde sluta sminka dig på helger, eller då du överhuvudtaget är hemma så att du sparar på smink. >:

S

Åh, vet hur detdär känns. Själv har jag gett upp. Sminkar mig aldrig, och har i princip alltid mössa xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info