Lite förtydliganden

Nej, alltså idag är ingen bra dag. Och Tilda, förlåt att jag inte var inne förut. Men jag ska fixa din blogg, det lovar jag. Har inga planer för helgen så lär ändå sitta vid datorn och då har jag tänkt hjälpa dig. Vet att det alltid tar sån jävla tid att få mig till att göra saker jag lovat, men jag har ingen ork alls.
Och för er som missuppfattade förra inlägget ska jag förtydliga mig: Det handlar inte bara om hårfärg. Jag har ingen deo, inget shampo, inget balsam och behöver köpa eyeliner. Och hur fräscht är det att inte ha deoderant?
Sen att jag blir förbannad är inte för saken i sig, även om det är en del av det, utan för att jag är så instabil i mitt mående just nu och då blir minsta lilla sak världens största problem för en.

Ska upp tidigt imorgon så det blir inte så mycket mer dator för ikväll. Ha en bra kväll och en god natt, så hörs vi av imorgon.
Anonym

du får vara precis hur gnällig du vill, tycker om dig i alla fall ♥♥

Bambi

Jag kommentera enbart om håret, för att det var det som du skrev mest om i inlägget innan. <:



Men imorn är det lördag & då kan du köpa dina nödvändigheter! ^^

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Jag skulle nog reagerat precis som du! Jag skulle nog säkert faktiskt gråta lite till och med, blir så galen när det inte blir som man har tänkt sig. Det kan kännas fånigt ibland men det är som du säger, man måste komma ihåg att det lätt blir så när man redan är instabil.

Ninni

- skribent på http://ninjapuff.se

Sv: Tack sötnos!

Haha ja det tycker jag med. :*




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info