Kort inlägg

Jag gillar inte den här dagen. Är seg, mår lite illa och har ont i ryggen och nacken.
Solen skiner i alla fall och det är positivt. Jag gillar sol.

Igår rev jag sönder mina naglar, alldeles för långt ner. Det gör skitont. Får skylla mig själv, för jag river alltid på dem när jag är uttråkad.

Jag är extremt trött och vill sova men vet inte om jag kan. Dels så ska ju Tex ut och sen måste jag hänga upp den förbannade tvätten. Är jätteirriterande när man slumrat till sådär gott och så hör man tvättmaskinen pipa att den är färdig.

Skulle behöva tvätta håret också. Eller inte behöva, jag måste. Frågan är om jag orkar. Men det måste jag orka.

Imorgon är det skola och sen är det helg. Äntligen helg igen! Det är nog något utav det bästa som finns. Om man får göra lite vad man känner för, dvs. Inte kul att tvingas upp tidigt en lördag eller söndag direkt.

Nej, nu ska jag sova en liten stund innan jag däckar. Är verkligen galet trött.
Uppdaterar mer sen. Hej då c:
Kimona

Förresten jag kom på ett tips till håret! Man ska packa in det med olivolja och låta det sitta i under natten. Sen på morgonen ska man tvätta ur det med bara balsam




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info