Jävla fake

Mitt löshår är fejk. Märkte det när jag färgade det, då det fortfarande är av samma färg som innan. Jag är lagom arg, förbannad och besviken nu. Jag ska kräva mina pengar tillbaka! Det stod att det var äkta. Budar på nytt hår nu, men enligt vissa av kommentarerna är det inte heller alltid man får äkta där. Så jag vet inte. Dumt av mig att inte läsa kommentarerna först. Åh, arg arg arg arg.
Fannii

Men åh, fan va dåligt! Skriver man att det är äkta ska det ju vara så! :C

becca

eller hur :x jag fick äkta som tur var :x annars hade jag blivit arg!

Tilma

Min kompis köpte ett äkta hår från tradera.. Dock stod det ÄKTA KANEKALON. vilket är lika med ÄKTA PLAST.

Så om det stod kanekalon efter äkta så stod det alltså plast..



Ja ha köpt äkta hår från tradera, men då står det att det är äkta människohår..

Läste du hela texten? För min kompis läste bara ÄKTA och budade på en gång. :/ och om det stod att de va äkta kanekalon kan du inte få dina pengar tillbaka eftersom dom då har skrivit ut att det är plast.

Det är så dom tjänar pengar tyvär :/

danni. blåmärken i mitt huvud.

fyfan vad otroligt drygt. :(

ANGELICA

anmäl till polisen ifall du intefår pengarna tillbaka, åtminstonde tradera om det var där du budade!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info