Jag orkar inte

Alltså nä. Är psykiskt utmattad. Konstigt, för dagen har varit underbar. Orkar inte blogga längre inlägg idag. Och jag orkar inte vara social för den delen heller. Ska nog pilla på min bloggdesign eller sova. Sova låter troligast. Är så sjukt utmattad och har ångest och mår illa. Alldeles för mycket mat idag. Alldeles för mycket...
Emma

- skribent på http://xkiddown.blogg.se/

Ja, verkligen :). Troligen i mitten, annars vänster sida :) har näspiercing i höger så kanske inte är snyggt att ha en i läppen där med? Help me :$ hihi



Det är sjukt hemskt "/ mår verkligen inte bra pga det. Hemskt att du också mår som du gör... :/



Hoppas du mår bättre snart! <3 Tycker för övrigt att vi borde ses någon gång :) för jag missar alltid dig och bambi i skolan :c.



Och självklart ska jag hälsa Link/Zelda/Sheik :D kan till och med ta bilder åt dig :) fast det är om en vecka^^ men ändå.



Puss! <3

Tilma

<3<3

ELINA

sv:Ja, men vill prova det. Men skjuter nog upp det och tar antlernativ 1. Enklast så, men vi får se :)

Jajo, asmånga har rött nu för tiden, lite tråkigt : <

Anonym

behöver du prata av dig kan du alltid smsa. jag tror att du har fått mitt nummer innan, men här får du det igen!



0737-729422.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info