Jag kommer inte på någon rubrik

Hej allihopa!
Än så länge har jag hunnit gå ut med Tex, göra glasyr till min kladdkaka och fixa lite med den nya designen. Är dock osäker på vad jag ska ha för bakgrund och header i designen. Vet inte om jag ska ha den rosa och lite kawaii eller grå och stilren. Gillar ju båda. Man kan ju givetvis blanda men just nu är jag inte så kreativ.

Funderar på om jag ska spela lite tv spel, men vet inte riktigt än. Är rätt seg.

Väntar på att Tommy ska kolla sin mail och se om han fått svar från säljaren på Tradera. Vill ha mitt löshår snabbt snabbt snabbt även om jag inte kan använda det förrän efter helgen. Måste ju köpa hårfärg. Så jag tänkte åka till Överby på lördag och köpa det jag ska ha, dvs hårfärg, smink, hårspray, schampoo, balsam, ansiktsrengöring och deoderant. Mycket pengar där, aj aj. Kommer inte ha ett enda öre kvar när jag betalt allt jag ska och det svider lite men det ordnar sig. Vet inte vad jag ska köpa till Bambi som försenad födelsedagspresent heller. Klurigt, men jag hittar nog något.

Denna helgen har gått alldeles för fort. Det är liksom redan söndag och imorgon är det skola igen. Ska till BUP också, och så ska jag följa med Bambi till sjukgymnasten. En riktig sån där "göra" dag med andra ord.

Jag har kollat runt (jag har tråkigt, okej?) på massor av sidor med kläder, accessoarer etc och hittat alldeles för mycket fint. Kawaii Design har en massa fina saker, b la en ring med Hello Kittys rosett och den MÅSTE jag bara ha! Galet söt är den! Och så har dem massa andra saker jag blev kär i. Älskar Kawaii Design!
Och Hot Topic och Bluebanana har som vanligt extremt snygga saker, och Drop Dead... Mums! Jag vill vara rik så jag kan köpa allt, men det är ju lite sådär lagom omöjligt.

Nu ska jag Googla runt på lite bilder. Försöker kolla bilder på folk med svart hår så jag ska vänja mig, haha. Lite löligt (mycket) men jag är som jag är. Hej så länge :)

danni. blåmärken i mitt huvud.

jag har inte hittat kawaii design än, var det ligger :(




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info