Haha men Gud!

Haha asså vad... fan?
Googlade runt av ren tristess på mitt namn (inte mitt riktiga då, alltså) och hittade en blogg till någon tjej från typ något annat land och hon har laddat upp massa bilder på mig! o__o
Klicka här för att se dem. Tycker det är lite spooky, men samtidigt väldigt sött :D

Haha men vadfan... Hittar ännu mer utländska tjejer som lagt upp bilder på mig. Det här är mysko.

Vad kommer upp om man Googlar ditt namn? :)
M i c k a

Yes, DK är galet bra, älskart! de har verkligen lyckats att mastra om Donkey Kong country så det passar till Wii. Soundtracket har de fått till med. ett spel jag lätt kan rekommendera :D

Nilla

Svar:

åh tack det samma :*

Niche

oj herre gud?! det verkar juh små creepy XD

men ja som du skrev "samtidigt sött" ;D

Mattias

Någon som tycker om dig:D

S

Lol! Det var ju lite läskigt.

När jag googlar på mitt namn kommer det upp 2 dikter jag skrev för flera år sedan, haha x)

Tilma

Men naw vad gulligt, människan verkar ha dig som idol. Fan coolt jue :D Va stolt över det :D



danni. blåmärken i mitt huvud.

översta bilden, omg. perfektion,

Maskrosmor

Rackarns då... De var som katten... de hittade ju inte jag när jag sökte på dig en gång =) Brukar göra lite sökningar då och då för att se vad jag får för träffar på olika personer =)

Fannii

Sött ja, men lite läskigt ändå :o

Du har en tjeckisk beundrare! Hur känns det? ;)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info