Gärning för att rädda håret

Well, så jag färgar håret svart. Alltså inte nu, men jag ska göra det när jag får pengar. Blekningarna dödar verkligen mitt hår och jag måste färga det för att det inte ska slitas sönder ännu mer. Får väl ha det svart ca 1 år eller något för att det ska bli lite bättre.
Har spenderat några timmar med att spana in fint folk som har svart hår, och även kollat in fina snedluggar. Jag sparar och längtar tills jag har lång snedlugg igen! Tycker det är galet fint! Och jag saknar mitt fluffy hår, men förhoppningsvis växer det lite snabbare om jag färgar det. Här får ni en bild på mitt fluffy hår. Här var jag faktiskt nöjd med håret... Och jag vet, jag gör en jätte fin min <:

S

Åh. Fan. Saknar mitt fluffhår med nu xD



Asfin är du<3

Akitou~

när jag fluffar upp det så någon timme efteråt är det platt igen, så sjuuukt störande ))):



men du är så fin! :*

julia

du är så grymt snygg!



och din kommentar i min blogg fick mitt hjärta att slå hårdare, starka slag. du är så bra.

danni. blåmärken i mitt huvud.

men.. du har ju precis blivit blond så som jag fattade det? :C



(och kan du fråga julia om hon möjligtvis vill dela mde sig av sitt lösenord?)

maria

ditt hår var jättefint där

och du o bambi borde göra fler videos hihi nu ska jag fortsätta läsa din blogg, har inte läst på aslänge




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info