Ett ljus i mörkret

Blev inget att träffa Bambi idag, för hon sov dåligt inatt. Så vi ska ses imorgon istället. Ska bli roligt (:

Och vet ni vet ni?! DET KOMMER ETT NYTT ZELDA SPEL TILL WII! Skyward Sword heter det. Läste det på http://awesomeyoshi.blogg.se/ och blev jätteglad. Jag är som sagt en stor Zelda nörd, hihi!

I övrigt har det inte hänt så mycket idag. Mår inte på topp men så är det. Rakbladen skriker efter mig och jag vet inte... Jag vet ingenting egentligen.
Nu ska jag se klart trailern till Skyward Sword. Orkar inte skriva så mycket, faktiskt. Hej då.


Julia

Låt bli rakbladen, du fina.

Fannii

Nån gång när vi snackar på msn eller något får du förklara för lilla mig vad Zelda är för något och går ut på! :O

Förresten måste jag berömma dig för din header, "Jag skriver vad fan jag vill" <--- bra motto där!

Saknar dig Emelii<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info