Dubbelanklagelser

Anonym om Något som ligger mig varmt om hjärtat:
Nu är det ju så att Nancy Spungen var sjuk i huvudet och Sid inte ens var med i bandet från början, inte kunde spela alls - han fick inte ens spela in i studion för att han sabbade allt så hårt - samt att han aldrig skrev en enda låt.
Visst, han hade karisma, men att tro att han VAR Sex Pistols är bara idiotiskt. Han började som ett fan av bandet, och som ett fan var han fantastisk, men som musiker sög han och han sabbade för Sex Pistols något så oerhört. Läs på lite mer innan du yttrar dig om ett ikonband som Sex Pistols.

Svar: Haha förlåt, men kan inte sluta hånle åt denna kommentar. Jag vet att Nancy var sjuk i huvudet. Jag hatar henne för att hon förstörde Sid. Jag har vuxit upp med detta band och läst hur mycket som helst om dem. Jag är mycket väl medveten om allt detta du skriver. Men varför ska jag gå in på alla detaljer för att jag skriver ett inlägg om att jag gillar dem? Helt onödigt. Tro inte att du är någon bara för att du kan vara tyken. Du kanske inte borde yttra dig om anklagelser mot andra innan du vet vad de du skriver till vet? Fail kommentar, och att du inte ens vågar skriva ditt namn gör dig bara ännu mer fail.
Nej vet ni, sådana här kommentarer tar jag INTE åt mig av. Du klagar på att jag inte ska yttra mig om saker, men vad gör du inte själv? Du känner inte mig, du vet inte vad jag vet och vad jag inte vet. Så håll käft och skriv inte nedlåtande kommentarer.
Maskrosmor

Sv - Tack för din kommentar, den uppskattades mycket.



Nä, vinern har nog några dödsryckningar kvar är jag rädd. Vad pysslar du med just nu? Jag sitter bredvid medan jäntan gör sin läxa.

Maskrosmor

sv - Finns det ljus med chokladdoft? De måste jag helt ha missat.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info