Die

Vi åkte och handlade idag istället för imorgon, och det känns väldigt bra. Har fått köpt shampo, balsam, ansiktsrengöring, deo, hårfärg, hårspray, den vita skjortan, eyeliner och hämtat ut fyra förpackningar Nifirex. Köpte även en påse chips med sourcream och sweet chilli smak och en Marabou mjölkchoklad. Ska tjocka mig idag, and I don't give a shit about it. Får jag ångest så får jag.

Om en halvtimme ska jag ut med Tex på promenad, sedan ska jag färga håret och efter det kanske se film. Jag gillar film väldigt mycket och blev väldigt glad när Hemmakväll skickade ut en reklamfolder med tre intressanta filmer i; Burried, The Reef och Die. Die är tydligen en blandning mellan Hostel och SAW och The Reef påminner mig lite om Open Waters och Hajen och Burried handlar om en soldat i Irak som blir levande begravd. Ska nog ladda ner den också, när jag ändå laddar ner de andra två.

För övrigt så händer inte någonting alls. Har bytt inriktning på min design igen, för jag såg Daniellas design och tyckte det var så fina färger och jag älskar ju rosa så det får bli lite rosa :3 Men den blir klar när jag hunnit ta en ny profilbild, vilket blir när jag orkar, helt enkelt.

Nu ska jag ta mig en chokladbit och sedan bege mig ut i vinterkylan. Puss hej.
danni. blåmärken i mitt huvud.

åhh gulligt att du länkade. längtar att se designen!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info