Bara så ni vet...

... så kan jag inte ladda upp bilder tills, ehm, jag typ köpt en ny kamera. Med Tommys kamera ser man helt konstig ut. Bilderna blir jättemörka även om man ändrar inställningarna och så ser man riktigt hemsk ut. Och nu menar jag alltså att man ser kanske 5 gånger värre ut i den kameran än man gör på riktigt. Usch.
Cambilder kaaanske kommer. Det är ju så mörkt denna årstiden så det är lite svårt att få till dem.
Och systemkamerans hus är sönder och massa så allt är en enda röra. Behöver verkligen köpa en egen kamera.

Vi får se om det blir någon bild imorgon. Ska försöka, jag lovar. Det hela beror på ljuset.

Ska till BUP efter skolan imorgon, för jag orkade inte gå upp ur sängen förräns ett i eftermiddags och jag skulle varit där nio. Det blev alltså inte heller någon skola. Min trötthet börjar oroa mig. Såhär trött är jag väldigt väldigt sällan.
Det ska bli bra när provresultaten kommer, så jag får se om det är mitt järnvärde som är nere på akut igen. För inte så länge sedan hade jag så dåliga blodvärden att jag i princip kunde bli dödssjuk. Var lite skrämmande.

Nej, nu ska jag dricka lite vatten för jag är änna törstig. Kanske uppdaterar lite senare, annars imorgon. Det vet ni (:
Hej då!
Fannii

Men tar du inte Nifirex längre? Annars vore det ju lite skumt o:

danni. blåmärken i mitt huvud.

man kollar ju inte din blogg på grund av bilderna. textinlägg är minst lika intressant.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info