Arg

Nu är jag arg.
Först så är det bestämt att vi ska till Överby och handla, sedan säger dem att nej, vi ska till Willys. Och sen säger mamma att nej men vi handlar på lördag. Sen ringer Tommy och säger att han handlar på Netto på vägen hem. Jag ringer Tommy och ber honom köpa hårfärg åt mig, efter att ha tjafsat med mamma lite. Så kommer Tommy hem och säger att alla svarta hårfärger var slut = arg Emelie. Så nu måste jag vänta tills på motherfucking lördag med att köpa mina nödvändigheter. Det här i sig förstör hela min jävla dag för att jag måste vänta ytterliggare två dagar med att tvätta håret eftersom det helst inte ska vara rentvättat när man färgar det. Och jag har inväntat den här dagen just för att:
1. Då kan jag äntligen tvätta håret. Färgen fäster mycket bättre i orent hår.
2. Då kan jag gå till skolan imorgon och börja använda mitt nya löshår.
3. DET VAR BESTÄMT OCH JAG HATAR NÄR SAKER ÄNDRAS!!!!

Åh. Är rejält sur och arg och alla fula saker och ord man kan vara. Som om jag inte var tillräckligt irriterad och sårbar innan detta. Och jag vet, det är en jävlig småsak, men för mig är det en stor sak. SÅ FU.
danni. blåmärken i mitt huvud.

jag hatar också när planer förändras. man blir så arg.

speciellt när man tänkt i huvudet hur alla skulle säga hur fin man är när man precis ändrat håret..

Bambi

Tycker inte att du borde reagera så :C



Du får i alla fall färga håret på lördag och det är väl bättre än aldrig?

becca

JAG ÄR OCKSÅ ARG , ARG SOM SATAN..

vi kan bilda en söt liten grupp ^^

puss vännen

Maskrosmor

Hmm... Jag hade nog reagerat precis som du när något ändras bara sådär.. Usch, vill att allt ska följa planeringen, då mår jag som bäst, lika är det för sonen. Du har inte vissa drag av Aspergers?

Fröken Räv

- skribent på http://www.frokenrav.com

Haha, jag tänkte precis som maskrosmor skrev här ovan, aspergers alltså. Fast mest för att jag reagerar exakt likadant när saker inte blir som jag har planerat, och jag ska utredas för aspergers. :'}

Nadja

omg ska du färga håret igen?

tycker det vad så fint det du hade.. fast det lila var finast :)

<3



hare.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info