Alltså nä...

Det blir ingen bild idag heller. Dålig hårdag som fan. Och så fick jag sån damp på mina ögonbryn som alltid blir för tjocka så jag plockade bort halva från dem, det som är längst mot tinningarna. Kanske blir bra, vi får se. Får vässa min ögonbrynspenna först och testa imorgon. Har dock ingen pennvässare så får låna av mamma, om hon vill låna ut den.

Jag sov faktiskt riktigt bra inatt. Vaknade inte en enda gång. Men nu är jag trött ändå, och ska snart lägga mig en stund. Jag är som en björn, jag går i ide under vintern.
Jag är sugen på att lyssna på Bubblegum Octopus för jag blir glad av den musiken, men får alltid huvudvärk av sån glad electropop... Shirobon är ett annat exempel. Underbar glad musik men som orsakar huvudvärk. Eller så är det för att jag alltid har ont i huvudet som gör att jag får det extra mycket när jag lyssnar på sån musik. Fast å andra sidan får jag ont i huvudet av precis all musik. Ljud överhuvudtaget, kan man kanske säga.

Nej, nu ska jag sova en stund. Ha det bra!
S

Fan. Ville ju se ditt hår!

Aja, hoppas på imorgon då :) <3



Sov gott!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info