16:45

BUP gick bra. Var där en halvtimme. Det räcker, jag säger ju knappt någonting ändå.
Efteråt gick jag och mamma på stan en sväng. Det var för kallt för att kolla marknaden så vi kollade Glitter, Gina och Lindex istället. Även Åhléns.
Köpte ett nytt hudfärgat läppstift (se bild) och ett par svart-vit randiga strumpbyxor (se bild nr 2) och ett par söta trosor som inte är med på bild. Nu har jag tvättat håret och jag blir så förbannad på att löshåret glider av när det blir blött. Skitkasst lim. Nästa gång ska jag köpa det där från Kawaii Design, för det verkar bättre. Och såklart glömde jag köpa lim remover när jag var i Göteborg också, så jag har limklumpar överallt i håret. Sexigt.

Har ätit på MAX med mamma idag. Det var gott, deras greenburgare är nomnom. Och pommes. Jag älskar pommes. Men det är onyttigt och blabla men det är gott, aight?

Jaja ni kanske vill se vad jag köpte nu då. Här kommer bild, och en liten bild på mig.
Och ja, jag har en extremt dålig smink och hårdag idag!

 

 

 

Tada! Sådär ja. Tack återigen för många fina kommentarer! <3

Bambi

Bra att mötet gick bra (:



Hoppas att du inte har glömt att vi ska ses på fredag! D:

Saknar dig och jag är hemma nu, btw (:

Kimona

och så kom ni inte in och hälsade på mig :O

Tintin

Vad är det för märke på läppstiftet? Har letat som ett as efter ett men inte hittat nåt som verkar bra

Emmie

Åh hur kan du kalla det en dålig smink dag?!

Fattar inte hur du gör med eyelinern/ögonskuggan

haha ser ju aldrig kladdigt eller något ut?!

Hoppas du kan göra några roliga tutourials

om du känner för det :'D Skulle vara jättekul !




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info